Ця сторінка
чекає цікавих дописів
про
шкільне життя
Тут має бути і ваша
стаття
Весняні мелодії
Великодньої писанки
Крізь холоди і
негоду, сніги і тумани, вітри і дощі йде до нас довгоочікувана весна, а з нею і
весняні свята, а саме, одне з найбільших і найшанованіших свят відродження
природи і воскресіння Христа – Великдень. А яке ж свято без писанки? От саме
писанці і був присвячений показовий інтегрований урок із трудового навчання, образотворчого і
музичного мистецтва в 1 класі Горохівської ЗОШ, який підготували Кравченко Н.М.
і Бійчук А.Г. На нього завітали заступник директора
з навчально-виховної роботи Копайгора О.В. та вчителі початкових класів
Сидорова Н.Р., Боднар Н.Г., Ларченко А.С.
Все в класі нагадувало про це свято: інтелектуальна карта «Що це
за яйце-райце?» і виставка писанок з різних матеріалів «Незвичайне розмаїття»,
фото музею і пам’ятників писанці в Україні і за кордоном, а також книжкова
виставка «Слово про писанку».
Під «Весняні голоси природи» Й. Штрауса учні зайшли до класу. На личках першокласників засяяла
посмішка, цікавість читалася в їх очах.
Почалася подорож в країну писанок на уроці учні дізналися про значення писанки, її символіку і візерунки, про різноманітність великодніх яєць і про кольорове вбрання красуні-писанки. Вони працювали над завданнями пана До-ре-мі і пана До-ре-соль, закликали весну, грали в струмочок.
Використовуючи отримані знання про писанку, учні виготовляли мальованки, зернівки, крапанки. Звичайно, їм у пригоді стала цікава кольорова комп’ютерна презентація «Різновиди писанок». Школярики подорожували «Будиночком для нот» і розгадували «Нотні слова», працювали у вільну хвилину із квадратословами «Писанки».
Непомітно швидко і цікаво сплив час уроку. Гарну, багату, різнобарвну, неповторну великодню тарілку писанок ми отримали в кінці заняття. За плідну творчу працю групи «Художники», «Скульптори», «Дизайнери» отримали не схожі, як і роботи учнів, медальки-писанки.
З гарним настроєм під звуки Великодніх дзвонів писанкарі вийшли з класу, роздумуючи над тим, якими ж будуть їхні справжні яйця-писанки на Великдень і кому вони їх подарують.
Почалася подорож в країну писанок на уроці учні дізналися про значення писанки, її символіку і візерунки, про різноманітність великодніх яєць і про кольорове вбрання красуні-писанки. Вони працювали над завданнями пана До-ре-мі і пана До-ре-соль, закликали весну, грали в струмочок.
Використовуючи отримані знання про писанку, учні виготовляли мальованки, зернівки, крапанки. Звичайно, їм у пригоді стала цікава кольорова комп’ютерна презентація «Різновиди писанок». Школярики подорожували «Будиночком для нот» і розгадували «Нотні слова», працювали у вільну хвилину із квадратословами «Писанки».
Непомітно швидко і цікаво сплив час уроку. Гарну, багату, різнобарвну, неповторну великодню тарілку писанок ми отримали в кінці заняття. За плідну творчу працю групи «Художники», «Скульптори», «Дизайнери» отримали не схожі, як і роботи учнів, медальки-писанки.
З гарним настроєм під звуки Великодніх дзвонів писанкарі вийшли з класу, роздумуючи над тим, якими ж будуть їхні справжні яйця-писанки на Великдень і кому вони їх подарують.
Шевченко
Тарас, наче сонце для нас
7 березня учні Новопетрівської
ЗОШ класоводів Ткаченко С.М. і Бабічевої В.С. провели
свято «Шевченко Тарас, наче сонце для нас».
Діти дізналися багато нового, цікавого про життєвий і творчий шлях
поета, декламували вірші, виконували пісні. Із захопленням інсценували
твори Кобзаря. Учні розгадували кросворди, слухали записи пісень на слова
Т.Г.Шевченка.
У незалежній Україні мрії Шевченка поступово здійснюються.
Піднявся рівень національної свідомості, відроджується козацька слава, дух
лицарства, утверджуються національні ідеали, дух нації, його душевна щедрість,
воскресає українська пісня, немає перешкод для утвердження української мови. Актуально в наш час звучать слова великого
поета.
Учітеся,
читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь…
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь…
Любий
батьку, Тарасе!
Книжки
твої байдужими нікого не лишали,
До
боротьби за правду закликали,
За
спадщину, яку залишивти для нас,
Низько вклоняємось тобі,
Тарасе!
Дякуємо за спонсорську допомогу
Добро
вважають найціннішим скарбом. Воно, як сонечко,
зігріває, тішить і радує людей. Тільки доброта і милосердя роблять нас
справжніми людьми.
Плідна
творча робота закладів освіти, особливо їх
матеріально-технічне забезпечення, в сучасних умовах неможлива без спонсорської
підтримки.
Наш заклад підтримують підприємці, які працюють на
території Киселівської сільської ради. Хочемо подякувати за допомогу школі генеральному директору ТОВ «СП «ПАЕК», депутату Миколаївської
обласної ради Кормишкіну Юрію
Анатолійовичу та директору ДП
«Південний» Котику Юрію В’ячеславовичу за придбання
планшетів для учнів 1- 4 класів у
кількості 8 штук.
Ця підтримка - свідчення
Вашого небайдужого ставлення до проблем освіти в Україні і розуміння
непересічної важливості шкільного виховання. Від усього серця бажаємо Вам
здоров’я, злагоди, взаєморозуміння, душевного спокою та достатку. Низький уклін
за Вашу натхненну і самовіддану працю, за Вашу непохитну віру в майбутнє нашого
села. Хай Господь сторицею віддячить Вам за розуміння,
підтримку і за частку душі, подаровану нашим дітям.
День інтегрованих
уроків
22 лютого 2018 року в Промінському НВК
вчителі початкових класів провели день інтегрованих уроків.
Учитель Резніченко С.І. провела інтегрований
урок письма і природознавства у 1 класі. Першокласники вдосконалювали вміння
писати вивчені букви, розвивали зв’язне мовлення, збагачували словниковий запас,
при цьому знайомлячись з характерними ознаками тварин, мешканцями рідного краю.
Урок розпочався з емоційної хвилинки, гри «Телефон» та виступу синоптика. У
гості до школярів завітала синичка, яка загадувала загадки, розповідала про
своїх друзів. Подякувала тендітна гостя за злагоджену роботу першокласників у
групах і за годівнички з кормом, які турботливі діти підготували для зимуючих
птахів у шкільному садку.
Бурхливим океаном знань за допомогою особових займенників учні 4 класу та їх класовод Потравка Д.М. відправилися у подорож
до чарівного місця, де зосередилися всі крайні точки нашої планети - до Антарктиди.
Інтегрований урок української мови та природознавства розпочався з привітання в колі, четвертокласники
працювали з інформаційною брошурою, відгадували загадки, писали каліграфічно
слова. Протягом уроку учням підкорилися зупинки: «Імператорська», «Вітряна»,
«Море Уеддела», «Метеорів». Діти дізналися багато цікавих фактів про
Антарктиду, а також вчилися визначати особу та число особових займенників. У кінці
уроку кожен об’єктивно оцінив свою
роботу на уроці з допомогою таблиці оцінювання.
Настрій зимових свят панував на інтегрованому
уроці літературного читання та української мови у 3 класі. Третьокласники
згадали всі свята зимового циклу, вчилися виразно читати вірш С. Жупанина «На
білих конях віхола…», а також визначали рід іменників. На урок завітала в гості
Зима, поставила дітям питання методом
кубування, слухала їх виразне читання в «Кріслі автора», задала кожному
індивідуальне домашнє завдання. Прощаючись, гостя почастувала школярів мандаринками-вітамінками.
Сучасний урок фізкультури, присвячений
XXІІІ зимовим Олімпійським іграм в Пхьончхані, представив вчитель
фізкультури Господаренко С. П. Урок
розпочався зі святкового параду. Другокласників привітала грецька богиня Ніка (Сивоненко
О.) та прапороносець (Диковець І.), який
проголосив Олімпійську присягу. Потім учні все робили для того, щоб стати
олімпійцями: шикувалися в шеренгу і колону, проходили інструктаж з техніки
безпеки, відпрацьовували різні види ходьби та бігові вправи, а також комплекс
вправ у парах з м’ячем, повторили лазіння по гімнастичній лаві та стінці. Вчитель
образотворчого мистецтва Пугач М.Л. навчив другокласників малювати прапор
Олімпійських ігор. Учитель математики Башинський А.В. запропонував учням
помірятися силами в математичному футболі в кабінеті інформатики. А вчитель
біології Чолак Т.О. продемонструвала за допомогою мікроскопа, як перевіряють
кров спортсменів на допінг. Школярі старанно пройшли всі етапи уроку і отримали
відзнаки «Я майбутній олімпієць».
Після уроків відбулося засідання міжшкільного
методичного об’єднання вчителів
початкових класів «Тематичний день як форма реалізації оновленого змісту
початкової освіти в Новій українській школі» за участю методиста РМК Лапченкової Л.М. та вчителів початкових
класів Промінського НВК, Суворської та Олександрівської ЗОШ, на якому
розглядалися питання міжпредметної інтеграції на уроках, переваги інтегрованого
навчання, планування тематичного навчання. Присутні брали участь у проведенні
майстер-класу «Тематичне навчання у початковій школі», який провела Лапченкова
Л.М. на засіданні панувала приємна, невимушена атмосфера. Вчителі залишилися
задоволені новою формою методичної роботи і збагатилися новими перлинами
педагогічного досвіду.
Свято Масляної
15 лютого 2018 року у Вавилівській
школі відбулося свято Масляної,
одне з найстаріших свят слов'янських народів. Справжня забава,
яка зберегла свої традиції в наші дні з язичницької культури і черпає звідти багато цікавих народних
ритуалів. Наприклад, незмінний атрибут Масляної – рум’яні, гарячі, апетитні
круглі млинці, що символізують собою ясне сонечко, таке ж рум’яне і жарке.
Це древнє свято проводів зимової холоднечі і зустрічі весни, хвилюючого очікування на швидке тепло і незмінне оновлення і оживання природи в дохристиянські часи було приурочене до весняного рівнодення.
Це древнє свято проводів зимової холоднечі і зустрічі весни, хвилюючого очікування на швидке тепло і незмінне оновлення і оживання природи в дохристиянські часи було приурочене до весняного рівнодення.
Всі
учні школи та вихованці Вавилівського навчального закладу разом з вчителями та
вихователями долучилися до імітованих народних гулянь, виконання веселих пісень та ігор. Та найцікавішим для малечі виявилося обрядове спалювання опудала Зими. А
завершилося свято ситними частуваннями.
Цей день запам’ятається усім учасникам дійства як смачне
і неймовірно ситне свято.
Чи знаєш ти, що є «Країна Барвінкова»?
Це для барвінчат веселощів край:
Свята, дні народження та фестивалі,
Сюрпризи, яких усі так довго чекали.
Бути
ведучим або шоу-меном навчать
Барвінчата тебе без проблеми!
Саме такими словами розпочалося
традиційне свято для учнів 1–4 класів «Посвята в «Барвінчата», що проведено у
Центральній школі.
«Барвінчата» — це чудова організація
дружби, радості, добра. У ній діти вміють добре навчатися, гратися, дружити,
співати й танцювати, веселитись. Основною метою
організації є захист прав та інтересів своїх членів, створення умов для
розвитку здібностей підростаючого покоління.
Саме завдяки цьому заходу - «Посвяті в
«Барвінчата» - ми доносимо до дітей, що таке дружба та взаємодопомога, любов та
повага до батьків, рідної мови, своєї Батьківщини. Потрібно бути вірними у
дружбі, захищати слабких, бережливо ставитись до рідної природи, поважати
національні традиції України. Саме такі обіцянки давали першокласники під час
свята. Учням першого класу вручено символи «Барвінчат», а вони в свою чергу
пообіцяли, що будуть мандрувати добрими стежинами, зростати мужніми, розумними,
щоб школа та батьки ними лише пишалися.
Нехай цей день стане початком добрих
справ, поваги та гідної зміни підростаючого покоління на благо процвітання
школи, села, нашої держави.
Тиждень
математики
Відповідно
до плану роботи у Баратівській ЗОШ І-ІІІ ст. проведено тиждень математики.
Відкрила роботу тижня лінійка «Математика
– барометр цивілізації», підготовлена учителем Толмачевською В.І. разом із
старшокласниками.
Наступного дня школярі відвідали
виставку малюнків «Математика і фантазія», оформлену учнями 5-8 класів.
Старшокласники представили на розсуд вчителів та учнів свої газети «Математика
у світі професій».
Для школярів проведено цікаві заходи:
«Математичні розваги» (5-6 кл.), гра «Чудова сімка» (7 кл., Толмачевська В.І.),
інтелектуальна гра «Знавці математики» (11 кл., Хир Л.М.). Протягом тижня учні
розв’язували математичні ребуси й кросворди.
Тиждень сприяв вихованню в учнів інтересу до вивчення математики, розвитку
логічного мислення, поглибленню знань з предмета.
Предметна інтегрована декада в Олександрівській ЗОШ
Відповідно
до плану роботи в Олександрівській ЗОШ І–ІІІ ступенів проведена предметна
інтегрована декада початкових класів та образотворчого мистецтва, котру провели
вчителі Завадська С.О. і Завадський В.С.
Протягом декади для учнів проведено різні
заходи: інформаційну виставку «Цікаве мистецтво», конкурс малюнків «Казковий
вернісаж», «У світі математичних кросвордів і ребусів», виготовлення колажу
«Хай буде мир на всій землі», перегляд фільму «Художники Миколаївщини»,
майстер-клас «Петриківський розпис». Щодня третьокласники проводили конкурс
фізкультхвилинок «Ні хвилиночки не гаймо, фізкультхвилинку починаймо!».
Учні із задоволенням взяли участь у проведенні
інтегрованої декади.
Конкурс
знавців пожежної безпеки в Центральній ЗОШ
У рамках тижня безпеки життєдіяльності дітей
для учнів було проведено «Конкурс знавців пожежної безпеки».
Разом із педагогом-організатором Прокопенко Л.В. молодші школярі розгадували
загадки, вивчали прислів’я та приказки на протипожежну тематику, за допомогою
малюнків пригадували та вивчали правила пожежної безпеки.
У ході заходу діти визначили причини
виникнення пожежі в побуті та її наслідки; вчилися правильно діяти у випадку
виникнення пожежі в сусідів чи на інших об’єктах; створили колаж та
відобразили свої знання у малюнках.
Хай вогонь в
душі палає, а біди хай не буває
З
метою навчання дітей правил пожежної безпеки та
дотримання їх у повсякденному житті, виховання в учнів розуміння тяжких
наслідків з причин порушення правил пожежної безпеки та з метою навчання діяти
в різноманітних надзвичайних та екстремальних ситуаціях, з 29.01.2018. – 01.02.2018р.
у Снігурівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4 був проведений
Тиждень протипожежної безпеки. Відповідно до тематики тижня, учні 2-А класу
підготували та провели тематичну лінійку на тему: «Хай вогонь в душі палає, а
біди хай не буває!». Діти розширили знання про значення вогню в житті людей та
шкоду при необережному з ним поводженні. Закріпили знання про те, що вогонь
може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду. В рамках тижня
був проведений конкурс малюнків та оформлена виставка дитячих малюнків на тему:
«Обережно, вогонь!», під час якого діти усвідомили важливість дотримання правил
безпечної поведінки.
Тема пожежної безпеки
невичерпна, вона необмежена Тижнем, а повинна звучати постійно. І ті зерна
знань, умінь і навичок, які закладаються сьогодні,обов’язково знадобляться в
майбутньому.
Засідання ШМО в Першотравневій ЗОШ
На засіданні методичного об’єднання
відбувся обмін досвідом учителів предметників з питання підготовки учнів
до ЗНО і ДПА.
Вчителі презентували добірки тестових завдань, ділилися досвідом
роботи по узагальненню і систематизації знань учнів у межах теми,
розділу, курсу. Зокрема вчитель математики Завальницька Л.Ф. пропонувала цікаві форми роботи на етапі
відновлення опорних знань учнів.
Розглянуто питання «Нестандартні задачі – шлях до розвитку
творчого мислення учнів». З повідомленням виступила вчитель математики Гайдук І.І. Запропонувала цікаві добірки
нестандартних задач з тем.
Вчитель Завальницький П.Я. поділився досвідом роботи на уроках
біології.
Учитель Борсук О.П. наголосила на необхідності системної роботи по
формуванню ключових компетентностей учнів. Розповіла, як працює з даного
питання на уроках інформатики, продемонструвала фрагменти уроків.
Учитель Райда Т.П. познайомила з новинками психолого-педагогічної
літератури.
На наступному засіданні методичного об’єднання
заплановано провести методичний діалог «Ефективність використання
передових педагогічних технологій та шляхи формування компетентного випускника
школи» та практикум по моделюванню уроків узагальненого повторення.
Дискусія-воркшоп «Цінності Нової
української школи»
Концепція НУШ
говорить про те, що виховний процес орієнтуватиметься на цінності «морально-етичні (гідність,
чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших
людей), соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до
рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до
закону, солідарність, відповідальність)». Це дуже важлива і суттєва зміна в бік
ліберальної демократії. Однак, аби втілити такі положення
Концепції в життя і зреалізувати прагнення школи стати в авангарді суспільних
змін потрібно розшифрувати, що означають цінності, зазначені в НУШ, про
дискутувати, як вони втілюватимуться у поведінці вчителів та учнів.
Простір освітніх ініціатив –
проект Інституту лідерства та управління Українського католицького
університету, спрямований на створення інтелектуального та фізичного простору
для розвиту освіти в Україні. В рамках проекту 24 січня 2018р. на базі
Чорноморського національного університету імені Петра Могили відбулася
тематична дискусія-воркшоп «Цінності Нової української школи», учасниками якої
стали педагоги Калинівського НВК Чернишева В.Л. та Манзюк Т.М.
Учасники заходу працювали в
чотирьох «кольорових» групах, в які були об’єднані за результатами анкетування.
Педагоги працювали над розшифровкою цінностей, прописаних у концепції «Нової
української школи», виокремлювали важливі складові ціннісного портрету педагога
НУШ та модель його поведінки, пояснювали значення і вплив цінностей педагога на
учнів та їхню поведінку у майбутньому.
Соборна мати-Україна – одна на всіх, як оберіг
З нагоди
проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської
Народної Республіки щороку вся країна відзначає державне свято – День
Соборності України.
Учні 2-А та 2-Б класів Снігурівської ЗОШ
№3 відзначили це велике свято по-своєму. Для них шкільний бібліотекар
Карпінська О.М., класоводи Бекеш Л.В. та Воскобойнікова Т.В. провели
інтегровані уроки читання «Соборна мати – Україна – одна на всіх, як оберіг».
Учні дізналися про те, що соборність – надзвичайно важлива, певною мірою
символічна, оскільки об’єднання українських земель було давньою заповітною
мрією нашого народу. Вчителі говорили про актуальність цієї теми. Адже і
сьогодні Україна переживає важкі часи. Часи, коли наші співвітчизники захищають
свою країну від ворога. Шкільний бібліотекар запропонувала учням переглянути
відеофільм «Україна – єдина країна» та представила книжкові виставки
«Український простір» і «День Соборності України», а другокласники прочитали
вірші про Україну. Насамкінець учні та вчителі за допомогою вишитих українських
рушників зі словами «Україна – єдина країна» створили символічний ланцюжок.
Адже День Соборності – це нагадування про те, що сила нашої держави – в
єдності українців.
Зимові розваги
Малюки та дорослі з нетерпінням чекають зиму, казковий час,
коли доступні найрізноманітніші ігри на вулиці. Сніг є прекрасним «полем»
для ігор: катання на санках, побудова величезних барикад і крижаних лабіринтів,
«сніжні» бої і багато іншого. І щоб малята із Вавилівської ЗОШ І
ст. не прогавили таку короткотривалу засніжену пору, вчителі
запропонували їм провести ранкову годину на шкільному подвір’ї. Дитячій радості
не було меж. Одні гралися в сніжки, інші ліпили сніговика, а треті катали один
одного на санчатах. Всім було весело.
Добре взимку! Красиво навколо. Спасибі, мороз, що снігу приніс. І
хай ця зимова казка повториться знову!
Пісня скликає друзів
Дитячий конкурс «Маленькі таланти»,
найочікуваніша та наймасштабніша музична подія для юних талантів,
проведено у Киселівській школі. Щороку якість виступів учнів зростає, а
«публіка» не шкодує оплесків, тепло зустрічаючи виконавців – учнів
початкових класів. Розпочався конкурс із виступу квартету
«Калинонька» учнів 1 класу піснею «Мамочко, матусю». Усіх зачарував голос
учениці 4 класу Гладунець Олександри, яка виконала українську народну
пісню «Ой у вишневому саду». Оцінювало конкурсантів журі у складі учнів
старших класів Шаманської Л., Пака О., Невідомської А. Очолював журі
вчитель музичного мистецтва Рубаняк О.В. Всі конкурсанти були оцінені
гостями-слухачами, які отримали від співу дітей задоволення і приємний настрій.
Глядацька аудиторія складалась переважно із учнів школи, вчителів, а також
рідних та близьких конкурсантів. Довгоочікуваний момент оголошення результатів
комусь додав радощів, а комусь і розчарувань. Утім, без заохочувальних
подарунків ніхто не залишився.
Педрада «Нова українська школа: стратегія змін
в освіті України»
У Першотравневій ЗОШ проведено обговорення
«На шляху до нової української школи». Вчителі були об’єднані у сектори, які
характеризували школу сьогодні і школу нового покоління. З презентацією щодо
основних положень Концепції Нової української школи, зокрема, про ключові
компетентності, педагогіку партнерства та способи мотивації вчителя, а також
інформувала до широкого обговорення концепції керівник ШМО вчителів природничо
— математчних дисциплін, вчитель математики методист Завальницька Л.Ф.
На завершення педагогічної ради директор школи ознайомила
присутніх з основними завданнями на другий семестр 2017-2018 н.р., що були
прийняті колективом і побажала вчителям нових здобутків на педагогічній
ниві.
Педагогічні читання
в Нововасилівській ЗОШ
Дослідження
сучасних науковців дають підстави стверджувати, що Софія Русова – педагог
європейського рівня, класик української педагогіки, видатний культурно-просвітницький
і громадський діяч. Праці С. Русової – це не тільки історія української
педагогіки, але й змістовний аналіз специфіки українського дитячого садка й
школи.
05 січня 2018 року в рамках методичної роботи в
Нововасилівській загальноосвітній школі проведено педагогічні читання «Педагогічна
спадщина Софії Русової в концепції сучасної освіти», під час яких вчителі
знайомилися з інноваційною сутністю робіт С. Русової як педагога, з роллю
національного виховання у формуванні полікультурності дітей, з формами та
методами етнопедагогіки як одного з важливих напрямків виховання особистості. Педагоги переглянули відеофільм «Софія
Русова. Раз добром нагріте серце».
Учасники заходу
підтвердили справедливість вислову С.Русової щодо того, що «сучасна
педагогіка не відкине себе від раціональних традицій минулих епох. Вони дають
їй лише ту життєву форму, якої вимагає даний час у того чи іншого народу. І в
цьому нерозривному зв’язку з минулими ідеалами є його сила, його забезпеченість
у майбутньому».
Фестиваль інтегрованих уроків у Баратівці
У рамках підготовки
до педагогічної ради та з метою популяризації й поширення досвіду педагогів із
використання інноваційних педагогічних технологій, широкого впровадження
освітніх інновацій, активізації роботи щодо реалізації творчих ідей протягом
грудня у Баратівській школі проходив фестиваль «Інтегрований урок — 2017», у
рамках якого проведено 8 уроків та заняття гуртка «Виготовлення сувенірів».
Під час
проведення уроків педагоги продемонстрували високу професійну майстерність,
грунтовні знання теоретичного матеріалу, досконале володіння особистісно
зорієнтованими, інтерактивними, інформаційно-комунікаційними технологіями
навчання, творчий підхід до конструювання уроку та вміння створити ситуацію
успіху.
Особливої уваги заслуговують інтегровані
уроки вчителів початкових класів: Кісільової Г.В. – з природознавства і
математики у 4 класі «Нумерація багатоцифрових чисел. Дії над ними. Планети Сонячної системи»,
Бобрової В.М. – з української мови і природознавства у 2 класі «Зима в природі.
Турбота людей про тварин узимку», Ярошенко Т.Ю. – з української мови та основ
здоров’я «Апостроф після префіксів перед я ю, є, ї. Ти – співрозмовник.
Ефективне спілкування. Практична робота «Як попросити про допомогу», кожен з
яких був своєрідним майстер-класом для колег. Поряд із застосуванням
мультимедійних технологій, відеоматеріалів, інтерактивних методів вчителі
використовували елементи проектного навчання і вирішення проблемних ситуацій.
Молодий спеціаліст Власенко О.П. провела
бінарний урок математики і трудового навчання у 1 класі «Складання і
розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Орнамент з геометричних
фігур», на якому використала різні методи мотивації, що викликали
зацікавленість до навчальної діяльності в усіх учнів. Протягом уроку
ефективно застосовувались наочність і мультимедійні засоби.
Учитель математики Толмачевська
В.І. на бінарному уроці «математика + образотворче мистецтво» у 6 класі
«Відношення і пропорції» ефективно використала інтерактивні вправи,
проблемні ситуації, роботу з підручником, у групах. Все це у поєднанні із
змістовним і доступним поясненням вчителя сприяло розвиткові пізнавального
інтересу учнів, зробило урок ефективним, а роботу школярів — активною. Це був
урок педагога-майстра своєї справи.
Фестиваль
завершився методичною конференцією «Шляхи інтеграції навчально-виховної роботи
в умовах Нової української школи», під час якої розроблено ряд рекомендацій та
пропозицій щодо покращення організації інтегративного навчання. Спільним рішенням учасників фестивалю
стало укладання методичного збірника «Кращий інтегрований урок року».
Проведений фестиваль ще
раз засвідчив про наявність у колективі креативних, творчих, перспективних,
прогресивних педагогів, які вміють організувати навчальну діяльність учнів відповідно до вимог Нової української школи.
Педагогічні
знання батькам
Ми повинні організувати сімейне виховання.
І організуючим началом має бути школа як
представник суспільного виховання.
А.С. Макаренко
Важливу роль у виховній роботі батьків відіграє
батьківський авторитет, який, за висловом А.С. Макаренка, містить «все
батьківське і материнське життя: роботу, думку, звички, почуття й прагнення». Здобуття істинного авторитету в очах власної дитини – напружена і
клопітка праця батька й матері. З метою розширення свідомості та підвищення
відповідальності батьків за особистий вплив на всебічний розвиток своєї
дитини у 4 класі Баратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено батьківські
збори «Батьківський авторитет і його роль у сімейному вихованні».
Спілкування педагога, батьків, учнів проходило у формі сімейної
ради. Класовод Кісільова Г.В. презентувала батькам цікавий матеріал про види
авторитету у сім’ї. У ході роботи проаналізовано анкетування з даного питання.
Потім присутні розглядали та активно обговорювали різні ситуації про особистий
приклад батьків, робили висновки. Учні Крутеус М., Бобрецька К.
інсценували твори В.Сухомлинського, Музиченко І., Гладиш К. читали
гуморески П. Глазового про виховання, Бобров В., Крутеус М., Полуектов Д.,
Морар К., Мисків А. презентували власні творчі роботи про взаємовідносини
у своїх родинах. Класовод запропонувала дорослим психологічну ділову гру
«Квітка прислів’їв». Батьки, зачитуючи на паперових пелюстках прислів’я, ідеї
яких перекликалися з темою зборів, пояснювали символічність
та повчальність крилатих виразів. У кінці зборів учитель вручила всім
батькам пам’ятки «Батьківський авторитет – важлива основа сімейного
виховання».
Справжній батьківський авторитет виростає на любові до дітей.
Батьківська любов супроводжує людину все життя, вона є джерелом і гарантом її
емоційної рівноваги і духовного здоров’я.
Впевнено до Нової української школи
З метою якісної
реалізації Концепції "Нова українська школа" учительським та батьківським колективами
Снігурівської ЗОШ І ступеня №2
розпочалася робота по створенню
нового освітнього простору для навчання.
Спочатку обладнали куточок відпочинку, де школярі
можуть не тільки погратися, а й спокійно
поспілкуватися, зайнятися малюванням, конструюванням. Любителі математики тепер
мають можливість на перервах подорожувати числовими будинками, вивчити таблицю
множення. А галявина "Квітів ввічливості" залюбки нагадає про
чемність і вихованість.
Трохи згодом
шкільну їдальню перетворили на затишне кафе "Апельсин". Крім
яскравого дизайну на школярів чекають незвичайний сад з казковими деревами,
квітами, тваринами, пташками.
Колектив
шкільного методичного об'єднання вирішив спрямувати свою роботу на вирішення науково-методичної
проблеми: " Створення умов для
формування вмотивованої соціально компетентної особистості засобами інтеграції
в навчально-виховному процесі початкової школи". Для реалізації
поставленої мети та підвищення свого
науково-методичного рівня
учителями була розроблена система інтегрованих уроків, які почали активно практикувати вже з жовтня місяця.
Учителі переконані,
що на правильному шляху і сподіваються
на успішний перехід до Нової української школи.
Місячник
безпеки
життєдіяльності
у
Вавилівській ЗОШ
З метою
проведення профілактичної роботи щодо попередження загибелі та травмування
дітей від різного роду надзвичайних ситуацій, навчання учнів правилам безпечної
поведінки, у Вавилівській ЗОШ І ступеня з 06 листопада по 06 грудня 2017 року пройшов Місячник знань правил безпеки
життєдіяльності.
В рамках
даної акції з дітьми та їхніми батьками було проведено бесіди щодо запобігання
травматизму та загибелі дітей внаслідок пожеж, дорожньо-транспортних пригод,
харчових отруєнь, отруєнь хімічними речовинами, правил поведінки на льоду, при
виявленні вибухонебезпечних предметів, при користуванні побутовим газом та
інших надзвичайних подій. Класоводами
було проведено загальношкільний урок з питань безпеки життєдіяльності.
Підсумком роботи стала виставка малюнків на тему «Безпека життєдіяльності
дітей».
Комментариев нет:
Отправить комментарий